Reklamation

Reparation og vedligehold

I Gorunner er vi specialiseret I reparation af vores produkter. Vi har vores egen tekniske afdeling, hvor vi har tilknyttet flere dygtige teknikere som kan hjælpe med reparation og udskiftning af reservedele. Vi garanterer en hurtig og professionel håndtering af reklamationer, og når du har købt et produkt af mærket Gorunner har du 2 års lovpligtig reklamationsret.

Dette skal afklares inden håndtering: 

  • Hvad er der galt med varen, og skyldes det, der er galt, en oprindelig fejl ved varen? 
  • Er fejlen opstået som følge af en skade, et styrt eller forkert brug af varen? 
  • Lever varen op til det, der er aftalt? 

Som kunde har du 2 års reklamationsret og afhængigt af hvornår fejlen eller defekten er opstået, er du dækket således.

  • 0-6 måneder gælder formodningsreglen.Er der opstået en fejl inden for denne periode, vil det formodes at fejlen var til stedet på produktet fra start, og vi er som forhandler berettiget til at udbedre fejlen for dig.(Gælder ikke sliddele såsom dæk og bremser)
  • 6-24 måneder skal du som forbruger og ejer af produktet bevise, at fejlen, der klages over, var til stede på leveringstidspunktet og ikke opstået i forlængelse af en skade eller forkert brug af varen.

Opret en reklamation

Udfyld vores reklamationsformular med beskrivelse af det defekte/beskadiget produkt og vedhæft et billede eller video af produktet.

Gå til reklamationsformular

Håndtering

Vi har to muligheder for at hjælpe dig med reklamationshåndtering:

1.

Du kan sende / indlevere varen til vores adresse Gorunner, Unionsvej 11, 4600 Køge.
OBS: Du SKAL printe og vedlægge en udfyldt reklamationsseddel. Indlevering på adressen, er mulig på alle hverdage mellem kl. 10-15 (Kun uden for dette tidsrum efter aftale).

Hent reklamationsseddel

2.

Du kan afmontere den enkelte reservedel og sende / indlevere delen til vores adresse Gorunner, Unionsvej 11, 4600 Køge. Du undlader at sende hele varen ind og vi ombytter reservedelen og sender en ny retur til dig. Du sparer desuden reparationsgebyr på 399 krOBS: Du SKAL printe og vedlægge en udfyldt reklamationsseddel.

Hent reklamationsseddel

Værksted og reparation

Drejer din henvendelse sig om en defekt eller en reparation, der ikke er underlagt reklamationsretten, så har vi stadig mulighed for at hjælpe dig.

Vi kan reparere dit produkt til følgende:

Pris. 399 kr. inkl moms (Udgiften er afholdt til vores teknikere og prisen er den samme uanset omfanget af skade/ reparation.

Hertil skal du tillægge prisen for den pågældende reservedel der skal skiftes.